Головне меню

ІНТЕРАКТИВНА КАРТА

ВАЖЛИВО

У Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського пройшов семінар щодо розвитку опорних шкіл області

IMG 051228 квітня у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського відбувся науково-практичний семінар “Розвиток сучасного навчального закладу в умовах змін: опорні школи”

У заході взяли участь 41 особа-менеджери освіти, серед яких начальники відділів освіти, директори шкіл, заступники директорів ЗНЗ, небайдужі до питань розбудови опорної школи.


Мета заходу: об’єднання інтелектуального потенціалу освітян Полтавської області у справі модернізації загальноосвітньої школи у сільській місцевості, забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти, підвищення управлінської компетентності; формування усвідомлення необхідності постійного розвитку та саморозвитку, активної життєвої громадянської позиції менеджера освіти впродовж всього життя.
У ході науково-практичного семінару було цілісно висвітлено різні аспекти функціонування опорної школи. Курмишева Ніна Іванівна, канд. пед. наук, доцент кафедри менеджменту освіти ПОІППО, зупинилася на питанні управління розвитком кадрового потенціалу в умовах створення опорного навчального закладу. Буйдіна Олена Олександрівна, канд. пед. наук, завідувачка кафедри методики і змісту освіти ПОІППО, наголосила на важливості профілізації загальноосвітнього навчального закладу як умові його конкурентоздатності. Її виступ викликав менеджерів освіти на жваву дискусію. Про правові аспекти створення і функціонування опорних навчальних закладів мала слово Дубинка Олена Вікторівна, юрист ПОІППО. Ведення діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах стало предметом виступу Голяк Ольги Іванівни, начальника відділу формування національного архівного фонду та діловодства Державного архіву Полтавської області. Водолазська Тетяна Володимирівна, канд. пед. наук, старший викладач кафедри менеджменту освіти ПОІППО зупинилася на питанні, чого не вистачає шкільному дизайну та яким його хочуть бачити учні, вчителі, батьки.
Учасники науково-практичного семінару отримали корисну інформацію щодо умов підвищення ефективності функціонування опорних шкіл як нового формату ЗНЗ, обговорили наболілі питання і виробили практичні рекомендації. Втомлені та натхненні, вони й після закінчення роботи семінару продовжували дискутувати, як освіта на селі може стати більш якісною і залишатися доступною одночасно. Висловили пропозицію, щоб семінар “Розвиток сучасного навчального закладу в умовах змін: опорні школи” став постійно діючим.

 

 

На сайті

На сайті 34 гостей та відсутні користувачі

Статистика сайту

Сьогодні:170
За тиждень:757
За місяць:2555
Всього:189218

Кориснi посилання