Головне меню

ІНТЕРАКТИВНА КАРТА

ВАЖЛИВО

Рішенням сесії обласної ради перейменовано Полтавську спеціалізовану школу-інтернат № 2 І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради

Изображение 075Відповідно до рішення сімнадцятої сесії сьомого скликання Полтавської обласної ради від 14.07.2017 № 532 «Про перейменування Полтавської спеціалізованої школи-інтернату № 2 І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» у назві навчального закладу увічнено ім'я українського педагога, прозаїка, літературознавця й громадського діяча доби Української революції 1917 - 1921 років Софі Федорівни Русової. Тож, відповідно до рішення обласної ради навчальний заклад має таку назву: Полтавська спеціалізована школа-інтернат № 2 І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціальної підтримки» ім. Софії Русової Полтавської обласної ради.

Окрім зміни назви, спеціалізована школа-інтернат № 2 розпочала нову віху своєї діяльності. Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 15.06.2017 № 264 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Соціалізація особистості в умовах інноваційного освітнього середовища» спеціалізованій школі-інтернату №2 надано статус експериментального закладу освіти регіонального рівня.
Науковим керівником дослідно-експериментальної роботи виступила Куторжевська Л. І., к.пед.н., доцент кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. Науковими консультантами – Гриньова М.В., доктор педагогічних наук, професор, декан природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка та Калініченко І.О., к.пед.н., доцент кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського.
Тема дослідно-експериментальної роботи: «Соціалізація особистості в умовах інноваційного освітнього середовища». Дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні психолого-педагогічних умов для розвитку особистості школяра та розробці критеріїв визначення рівня соціалізації в умовах інноваційного освітнього середовища.
Метою дослідно-експериментальної діяльності є теоретичне обґрунтування та напрацювання методик надання навчальним заладом широкого спектру освітніх послуг, врахування важливості підготовки підростаючої особистості до повноцінного життя в сучасному суспільстві, соціально-культурної інтеграції, набуття соціальної самостійності.

На сайті

На сайті 82 гостей та відсутні користувачі

Статистика сайту

Сьогодні:143
За тиждень:609
За місяць:3501
Всього:180979

Кориснi посилання