Головне меню

ІНТЕРАКТИВНА КАРТА

ВАЖЛИВО

Головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Рибалко С.В. взяв участь у Всеукраїнському круглому столі «Система вищої дуальної освіти в Німеччині та її досвід для України»

 IMG 20170215 11273715 лютого 2017 року у м. Київ відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Система вищої дуальної освіти в Німеччині та її досвід для України», проведений Міністерством освіти і науки України, Малою академією наук України та Федерацією роботодавців України.
Участь у заході взяли Міністр освіти і науки України Лілія Михайлівна Гриневич, перший заступник міністра Володимир Вікторович Ковтунець, президент Малої академії наук України Станіслав Олексійович Довгий, керівництво провідних вищих навчальних закладів України, які вже мають досвід впровадження дуальної форми навчання, німецькі експерти з організації дуальної вищої освіти, власники та керівники провідних українських підприємств.

Полтавську область представляв головний спеціаліст відділу закладів інтернатного типу, позашкільної та виховної роботи С.В. Рибалко.
Під час засідання було обговорено процес впровадження дуальної освіти у  систему навчання вищих навчальних закладів України.
Німецькі експерти презентували проект дуальної вищої освіти, що реалізовується у Німеччині. Спікер міської ради міста Ерфурт Райнхард Дуддек та представник комунального підприємства міста Ерфурт Удо Бауер з учасниками заходу поділилися досвідом організації дуальної системи навчання в Німеччині та участі у професійній підготовці німецьких підприємств.
Згідно з принципами дуальної освіти, у підготовці молодих фахівців беруть участь і навчальний заклад, і підприємство. При цьому застосовується спосіб навчання 50 на 50, коли поєднується теорія у ВНЗ та практика на виробництві. Для отримання теоретичних знань студенту достатньо 1-2 дні на тиждень відвідувати ВНЗ, а також працювати самостійно. Решта підготовки – це робота на підприємстві. Більше того, підприємці можуть формувати розклад занять, забирати зайві предмети і навіть приймати іспити у студентів. Також платять стипендію, наближену до зарплатні. Таким чином молодим спеціалістам не потрібно шукати компроміс між навчанням і підзаробітком.
Впровадження дуальної освіти в Україні може стати саме тим поштовхом, що необхідний українській освіті для підвищення якості навчання і її відповідності стандартам та запитам ринку праці.
Найперше вона необхідна у виробничій, аграрній та ІТ-сферах. Студенти, які вчаться за цими напрямками, більше потребують практики, ніж теорії.
За підсумками круглого столу було вирішено, що роботодавці спільно з Міністерством освіти і науки України розроблять дорожню карту з розвитку системи дуальної підготовки інженерних кадрів для реального сектору економіки. Для цього буде створено відповідну робочу групу.

 

 

 

На сайті

На сайті 75 гостей та відсутні користувачі

Статистика сайту

Сьогодні:30
За тиждень:1088
За місяць:2886
Всього:189549

Кориснi посилання